lauantai 28. toukokuuta 2011

HOP ja LOP

Meillä päivä alkoi reippaasti klo.6 . Mimi on ehkä vähän turhankin aamuvirkku. Seitsemältä herääminen on vielä ihan ok, mutta kuudelta...se on jo vähän liikaa! Onneksi aamulla oli kaunis ilma, se aina piristää.

Joskus klo.10 aikoihin Mimi otti lyhkäset, n.30min päikkärit. Parhaimmillaan tyttö nukkuu 3h päikkärit, joten tuo 30min "omaa aikaa" tuntuu kyllä ihan olemattomalta. Siinä ajassa ehdin pestä lattiat ja laittamaan ruokaa... voi miten rentouttavaa laatuaikaa taas :D

Vähäisistä unista huolimatta tästä tuli aivan ihana päivä! Lähdettiin Timon ja sen tyttönsä kanssa hop loppiin. Vaikka Mimi ei kävelekkään, kyllä sekin siellä tykkäsi olla. Mulla oli tosin vähän rankempaa, kun jouduin kantamaan tyttöä niitä ratoja pitkin, ylös liukumäkeen. Mä olin kanssa ihan fiiliksissä siellä konttaamassa pitkin ratoja, ryömimässä kaikenmaailman koloista ja tunneleista. Pallomeri oli kans kovasana!
Tästä ei vain saatu yhtään kuvaa. Heti kun avasin kameran "vaihda paristot" vai niin.



Sieltä lähdettiin sitten kaupan kautta kotiin. Väsyneinä ja onnellisina. Tytöt torkkui takapenkillä. Mikä ihana hiljaisuus. Kerrankin. Aurinko paistoi. IHANAA!

Kotona Timo teki hyvät ruoat ja minä sillä aikaa tanssiin Ti-ti nallejen tahtiin tyttöjen kanssa. Niin, ei sitä pitkään ehdi olla väsynyt lapsiperheessä :D

Kahdeksalta Mimi oli jo niin väsynyt, että meinasi nukahtaa (taas) lattialle! No ihmekkös tuo, oli meinaan taas aika toiminnantäytteinen päivä. Mutta niin ihana<3



PS. Ihana, taitaa olla mun lempisana.

2 kommenttia:

  1. Mekin oltiin Hoplopissa!:D On siellä äitinkin kiva temmeltää.;D Hoplop on oikeesti tosi kiva paikka. Meijän lapset ainakin viihtyy :)

    VastaaPoista
  2. Olin ite ekaa kertaa siellä eilen, oli kyllä ihan mahtava paikka! :D Mimikin nukkui ihan super hyvin yöunet, hoplop reissun jälkeen. Mennään kyllä uudestaan!

    VastaaPoista