lauantai 18. helmikuuta 2012

P*ska tyttöystävä

Muru ilmoitti lähtevänsä tänään käymään baarissa, näkemässä kaveriaan.
Mua alkoi heti ärsyttämään pelkkä ajatuskin! Eikö niitä kavereita voi koskaan nähdä muualla kun baareissa? Juurihän sä olit koko viimeviikonlopun ryyppäämässä!

En voi kieltää aikuista ihmistä lähtemästä. Mutta voin heittäityä hankalaksi, mököttää ja ladella ehtoja. Tosi kypsää? Esitin mm. idean siitä että, niin paljon kun hänellä menee rahaa baareissa, minä saan saman verran rahaa säästöön. (Oikeasti tää oli mun mielestä hyvä idea!)

Todellisuudessa minua taitaa ärsyttää se vapaus mikä T:llä on. Voi vaan lähteä, sen enenpään miettimättä. Jos minä lähden jonnekkin ilman lasta, sitä suunnitellaan yleensä kuukausi etukäteen. Enkä ole aikoihin edes ollut missään. Eikä mulla olisi nyt edes varaa lähteä minnekkään (tai siis mulla ei ole varaa mihinkään nyt) ja sekin ottaa päähän! Sitten ripaus mustasukkaisuutta tähän päälle vielä, niin saadan hyvä kiukutus!

*möks möks*

1 kommentti:

  1. No höh. Mutta ei ole kyllä kiva, jos just on ollut viime viikonloppuna baarissa, että pitää taas mennä =/

    VastaaPoista