tiistai 5. huhtikuuta 2011

Scooterin kokoinen murhe

Mä haluan meille uudet rattaat! Eihän me varsinaisesti tarvita, mutta olen vaan niiin kyllästynyt noihin vanhoihin. Nyt seuraava operaatio onkin myydä ainakin nuo vanhat yhdistelmävaunut pois.

Ja nämä mä haluan, Emmaljunga Scootterit! Ja juuri tuossa v.pun/musta sävyssä, jota jo on melkein mahdotonta enään saada, yhyyy. Pitää alkaa päivystämään huutonettia ahkerasti, jos joku ihana vaikka myisikin nämä, hyväkuntoisena ja mielellään pk seudulta.



Kyllä mä myös tässä värissäkin voisin kelpuuttaa


Miksi noissa uusissa ei ole niin kivoja värejä enään?


Nää taitaa olla vähän liian pinkit? Hmmm vai pitäisköhän sittenkin kelpuuttaa nämä?

3 kommenttia:

  1. Meillä olis scootterit pink check värissä luultavasti lähdössä myyntiin. Kuosi on siis se musta, vaaleanpuna-harmaalla ruudulla. Viime vuonna ostettu. Jos kiinnostaa, laita meiliä marianna.rajala1@hotmail.fi
    Voin laittaa kuvia sulle :)
    Pk-seudulla ei kyllä asuta, mutta matkahuololla saa suht edullisesti kulkemaan :)

    Täältä linkistä näkee ton kuosi, tai ihan samanlaiset nuo meidän rattaat on muutenkin :)

    http://www.babylicious.org/scooter-20-silver-check.ir?cName=prams-emmaljunga-emmaljunga-2011-scooter-20

    VastaaPoista
  2. Moikka, En vielä viitsi ostaa mitään, ennen kun vanhoista on päästy eroon. Kolmet rattaat, pienessä eteisessä olis jo vähän liikaa :D

    Mutta jos kaupoilla ei ole kiire, voin ottaa yhteyttä myöhemmin :)

    VastaaPoista
  3. Moi! Minkä niminen toi väri on, siis toi kokopinkki? Oon metsästänyt noita vaikka mistä, enkä löydä! HALUAN! :)

    VastaaPoista