lauantai 16. huhtikuuta 2011

Mekin messuiltiin

Oltiin siis tänään Lapsi messuilla. Minä olin päättänyt, että heti aamusta sitten lähetään! Yö kuitenkin veti veronsa. Mimi heräili useamman kerran ja minä sain (pitkästä aikaa) paniikkikohtauksen. Siinä ei sitten paljoa nukuttu.
Vitkuttelin mahdollisimman pitkään heräämisen kanssa. Otin Mimin aamulla sänkyyni ja pistin piirretyt päälle. Tämä on loistava kikka, kun haluaa vielä vähän torkkua.
Sitten oli pakko nousta. Olin niin kiukkuinen ja pikku asiatkin veti pinnan niin kireälle, että huh.
Kun Timo soitti, että he ovat nyt lähdössä tänne päin ajamaan, oltiin vielä yövaatteissa aamiais pöydässä. Siitä sitten vaan pikapikaa laittautumaan ja pistämään kamat kasaan. Oltiin jo MELKEIN valmiina kun he saapuivat tänne.

Päivän asu

Yhdentoista aikoihin oltiin messukeskuksessa, siellä olikin melkoiset jonot, jotka onneksi liikkui nopeasti. Kun päästiin sisälle, siellä sitten pyörittiin ja ihmeteltiin menoa. Mä taisin olla porukasta ainoa, joka oikeasti halusi olla siellä :D Timo on nyt vaan niin kiltti, että se menis vaikka gynekologille mun puolesta.
Kyllä nuo pinet tytöt viihtyi ihan kiitettävästi myös. Ei kiukkua tai kitinää. Mutta kun joka puolella oli kaikkea jännää, ei lopulta osattu olla  mistään kiinnostuneita.

Ostoksia en hirveästi tehnyt. Monessa kujussa  näytti olen ihan normihinnat. Kaikenmaailman ilmaisnäytteitä tuli kyllä napattua.



Oikeastaan olen aika ylpeä että, en ostellut paljon mitään! Mukaan lähti vain ME&I sudenkorento tunika, tutteja ja eväsrasia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti