maanantai 4. huhtikuuta 2011

LA.

Launtaina olimme niillä 3-vuotis synttäreillä. Mimi ei viihtynyt. En saanut mennä metriä kauvenmas tai tuli huuto. Jippii.

Sitten illalla, tuli ne paljon odotetut vieraat, mies ja tyttö. Kai se meni ihan hyvin? Aluksi ihmeteltiin vähän paikkoja ja sitten ryhdyttiin jo täysillä leikkimään. Kuuneltiin Ti-ti nalle cd:tä ja tehtiin kuperkeikkoja olohuoneen matolla.

Tyttö oli myös jäämässä tänne yöks.
"Tuleeko Mimin isä kohta kohtiin?"
Ei tule, Mimin isä ei asu täällä.
"No sitten me voidaan jäädä tänne yöks"
"Minä ja Mimi voidaan nukkua täällä" (Mimin huoneessa)
"Ja te (minä ja mies) voitte nukkua tuolla" (minun huoneessa)
No ehkä joku toinenkerta sitten :D

Tosin jälkeenpäin tyttö ei ollut kuulemma edes muistanut mua :D
"Mä haluun takas Mimin kotiin"
Se oli kyllä Nina koti
"Niiiiiin, mut mä haluun Mimin kotiin"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti