perjantai 6. heinäkuuta 2012

Viikon ihania turhuuksia

Sää päivitykset on aina vähän blää, mutta olkoot. Pakko vähän hehkuttaa! Nyt on ollut aivan ihana sää! Voi että mä nautin näistä helteistä. Kumpa ilma pysyisi tälläisenä siihen päivään saakka, kun aloitan opiskelut. Sitten saa vähän viiletä.


Me ollaan ulkoiltu paljon ja käyty rannalla. Nautittu vaan ja otettu rennosti. Syöty tuoretta ananasta ja puhallultu saippuakuplia.
Hih, ja vaikka oma kehu haisee, niin mulla on ihana rusketus! Miten sitä voikaan tuntea itsensä paljon kauniinmaksi kun on saanut väriä pintaan?! En voisi talvella kuvitellakkaan lähteväni ulos ilman meikkiä, mutta nyt se ei ole temppu, eikä mikään ;D

Minun järkevä rahan käyttö-projekti ei ole mennyt mitenkään erityisen hyvin (olipa yllättävää.) Mutta nyt kun olen pitänyt kirjaa menoistani, niin se selvästi hillitsee shoppailu viettiäni! Ensin ajattelin, että lähdetään huomenna Itikseen vähän kiertelemään kauppoja mutta joo... eipäs lähettäkään! Kiitos kalanterin johon olen tunnollisesti kirjannut raha menot.

Varsinaisissa kaupoissa ei ole tullut pyörittyä (paljoa), mutta lähi kirpparilla kyllä senkin edestä! Tässä vähän tämän viikon löytöjä:

Lintu Paita & Disney Pusakka
Minni Tunika & Mansikka mekko
Ti-ri ja Tao Nallet <3
Zhu zhu pets pläjäys

Mieheke on viikonlopun mökillä. Vähän on kyllä ikävä, mutta kyllä me isot tytöt pärjätään ;) Ja ehkä se tekee ihan hyvääkin olla välillä vähän erossa. Eipähän tarvitse heitellä tiskiharjoja päin seiniä :DD eikä siitä sen enenpää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti