keskiviikko 14. joulukuuta 2011

14.

Mä olen niiiiin poikki!
Oikeastaan olen ollut jo pari viikkoa kauhean väsynyt, nyt vasta suostuin sen itsellenikin myöntämään. Varmaan jotain kaamos"masennusta." Voisin vaan nukkua, nukkua ja nukkua! Tänäänkin jaksoin  vasta klo. 12 alkaa pukemaan ja virallisesti heräämään. Toki aikasemmin olin herännyt, laittanut Mimille aamupalaa jne. ja siirtynyt sitten sohvalle torkkumaan. Meidän aamumenot on siis jäänyt vähän vähemmälle nyt, mä en vaan jaksa lähteä minnekkään aamulla! 
Ja sitten koen siitä huonoa omatuntoa, että olen vaan laiska kun en jaksa. 

Meidän porukoilla on muistaakseni kirkasvalolapmppu, olisikohan siitä apua? Kuulema myös matka johonkin aurinkoiseen paikkaan auttaa. Kukakohan haluaisi kustantaa pienen virkistys reissun, yhdelle väsyneelle mammalle? :D


No tänään päästiin siinä kolmen aikaa liikkeelle. Mentiin käymään vähän kaupoilla.


Minä tarvitsin meikkejä! Aurinkopuuteri, meikkivoide ja peitepuikko on vanhojatuttuja ja tosi hyväksi todettuja. Tuo luomiväripaletti oli multa aika villi valinta, kun normaalisti käytän van ruskean erisävyjä. Tuo oli ruskeasilmäisille tarkoitettu niin ajattelin sitten olla rohkea  ;)

H&M:llä meinasin seota, siellä oli alet alkanut ja kaiiiiikkea ihanaa olisi Mimille löytynyt!


Hillitsin itseni ja ostin tytölle vain yhden tunikan! Mullahan oli jossakin vaiheessa ainakin viisi vaatetta joita olin ostamassa, sitten aloin ajatuksenkanssa karsimaan niitä:
"Tällänen samantyylinen meillä jo on" jouduin toteamaan useainpien kohdalla.
Tai
"Ei tälläsitä tulisi kuitenkaan käytettyä"
Hyvä minä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti