tiistai 13. joulukuuta 2011

13.

Olipas kiva aamu. Herättiin klo.9.30! (Mimi oli tosin yskinyt taas yöllä ja herättänyt minut useamman kerran)
Murulla olkoi työt klo.10 ja meillä muskari. Mitänyt pikkuinen kiire tuli ;D 
Mutta ehdittiin molemmat!

Olipas myös kiva huomata muskarissa, että tänään olikin meidän viimeinen kerta ja joulujuhlat. Minä olin ihan sen näköinen, että olin suoraan sängystä noussut ja lähtenyt liikkeelle :D Mimi oli sentään nätisti puettu, uuteen Pompin tunikaan.


Olisipas ollut kiva, jos olisi ollut kamera mukana, viimeisellä muskaritunnilla...mutta ei voi mitään. Se hetki meni jo.

Tänään oli saapunut tilaamani Joulukortit ja kalenterit. Ihan täysin tyytyväinen en ollut niihin, johtuen vähän huonoista kuva valinnoista, ihan kivoja kuitenkin :)


Hyvää Lucian päivää!

2 kommenttia:

  1. Olis kiva kuulla sun lapsuudesta ja nuoruudesta ja siihen asti kun mimi synty. Ja tietty nähä kuvia! :) p.s. Kiva kun jaksat päivitellä nyt useemmin!

    VastaaPoista
  2. Tepsu: Ihanaa kun esität näitä toiveita, mutta tähän en kuitenkaan lupaa tarttua nyt. Ei musta edes ole kuvia oikeestaan ollenkaan mun nuoruudesta :D
    Mulla on ny joulukuun ajan tavoitteena päivittää jopa päivä :)

    VastaaPoista