keskiviikko 5. lokakuuta 2011

RelaX

Viimeyö oli vähän tuskallinen. Minulle nousi kuume ja palelin kahden peiton alla ja joka paikkaan tuntui sattuvan.
Aamuun mennessä olo oli huomattavasti parempi, mutta yritin ottaa vähän remmin tämän päivän.
Yritykseksi se lähinnä jäikin.


 Aamupäivästä Mimin energiataso on huipussaan ja ulkoilemaan on pakko lähteä. Sää oli sentään ihanan aurinkoinen, se vähän piristi muakin.


Päikkäreille tyttö meni tyytyväisenä klo 12 aikoihin. Vaikkakin nukahtamiseen meni aikaa, ainakin 30min kuului sängystä jotain omaa höpinää :)<3
Minäkin menin nukkumaan.
Kun heräiltiin kello olikin jo 3!?
Mutta teki kyllä hyvää nukkua! Saatta tosin olla että huomisaamuna Mimi herää taas joskus kuudelta :D
No se on sen ajan murhe.


Posti toi mukanaan Elloksen pakettilappusen. Eli seuraavaksi:
Postiin -->
Kirjastoon-->
Puistoon -->
Kauppaan-->
Kotiin
Se siitä rauhallisestä päivästä.

Ellokselta olin tilannut Mimille villakangastakin parempiin menoihin.

Vetbaudet merkkiä.

Tosi kivan mallinen! Kangas ei ollut sellasta liian jämäkkää, laskeutui kauniisti.
Koko oli 92,  vähän reilu, pituudesta ainakin. Mutta pidetään tämä kuitenkin, meneepähän pidempää päälle ;)

Kirjastosta löytyy aina kaikkea kivaa. Ja mikä parasta, ei maksa mitään!

Mimille pari kirjaa ja minulle yksi.
DVD:tä löytyi 3 kivaa.

Mimi ja Kuku. Meidän Mimi on ihan hulluna tähän ja minustakin kiva ohjelma, vaikka taidankin olla ainoa aikuinen joka on tätä mieltä? :D
Hello Kitty toimii aina.
Ti- ti Nallet on varmaan ne kaikista parhaimmat. Tää onkin ollut meillä lainassa varmaan 30 kertaa! :DD Mutta kun tätä samaa en ole nähnyt missään kaupoissa, niin olen sitten aina kirjastosta lainannut kun se on hyllyssä ollut.

Vaikka tekemistä on tänäänkin riittänyt, olen joissakin asioissa vähän laiskotellut ;)
Siivosin tänään vain kerran, normaalisti olen kokoaika siivoamassa ja laittamassa tavaroita paikoilleen.
Ja tänään syötiin ruoaksi valmis makaroonilaatikkoa (joka tuntuu maistuvan Mimille paremmin kun minun tekemäni :D)

Sitten suihkuun ja unille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti