perjantai 9. syyskuuta 2011

Synttäri kahvit

Vaikka olenkin kahvia päivittäin juova ihminen, en ole omistanut (toimivaa) kahvinkeitintä varmaan puoleen vuoteen! Kiitos vedenkeittimen ja pikahvien, olen pärjännyt ihan hyvin.
Olen myös puolivuotta kuunnellet valitusta mieheltä, kun "kahvi" maihtuu kuulema kuravedeltä :D Itse olen jo niin tottunut pikakahvien makuun, että minun mielestä normi kahvi maistuu vähän oudolta.

Eilen päätin kuitenkin, että nyt on korkea aika ostaa uusi kahvinkeitin!

Gigantista löytyi valkoinen Moccamaster

Ai että olin ylpeä itsestäni, kun sain tarjota kunnon kahvit eilen murulle ;D

Kiva juttu oli myös se, että äitini, lupasi maksaa kahvinkeittimen minulle takaisin. Se olis niinku synttäri lahja. Käy se näinkin. Kiitos<3

Vanhenen tämän kuun lopussa taas yhdellä vuodella. Aika rankkaa. Sen jälkeen, kun on täyttänyt 20v, ei haluaisi vanheta enään vuodellakaan! :D

Aamulla avoimessa päiväkodissa.

4 kommenttia:

  1. Olisipa meilläkin avoin päiväkoti :)

    VastaaPoista
  2. Janica: Avoin PK. on kyllä ihan mahtava :) harmi kun kaikilla ei ole mahdollisuutta sellaiseen

    VastaaPoista
  3. Miten toi avoin päiväkotitoiminta toimii? Voiko siis kuka vain mennä sinne,vai pitääkö ilmottautua? Ja onko siellä ihan järjestettyä toimintaa vai vapaata leikkiä?

    VastaaPoista
  4. Ano: Ei pidä ilmoittautua, kukatahansa voi mennä sinne (tarkoitettu pääasiassa paikkakuntalaisille, mutta ei siellä kukaan tule kysymään missä asut)

    Siellä on järjestettyä toimintaa, joihin saa omanmielen mukaan osallistua.

    Toimintaperiaate on se, että sinne ei jätetä lapsia vaan, jokainen huoltaja huolehtii omistaan :)

    VastaaPoista