torstai 11. elokuuta 2011

Minut on ryöstetty

Minulta on viety jotain korvaamattoman arvokasta. KAIKKI valokuvat koneeltani! 
Tietokoneen kovalevy sanoi POKS! Ja sehän tarkoittaa sitä, että KAIKKI tiedot, kuvat jne. tuhoutuvat.
Tiesin kyllä, että näin voi käydä koska tahansa, kenelle tahansa. Silti ajattelin, ettei niin kävisi omallekohdalle, eihän mulla mitään varmuuskopiota ollut siis. Pikkusen on sellanen fiilis, että mun muistot on ryöstetty!
Jotain on toki valokuvina ihan paperilla, mutta ihan mini murto-osa siitä kuvapaljoudesta.

Tässäpä teille siis hyvä varoittava esimerkki, MUISTAKAA varmuuskopiot rakkaimmista muistoistanne! Joku kaunispäivä teidätkin saatetaan ryöstää.

Mutta elämä jatkuu. Minulla on koko loppuelämä vielä aikaa ottaa ihania kuvia ja kerätä uusia muistoja.


Tänään on ollut pukeutumisen kannalta aika haastava päivä.
Aurinko paistaa, sitten tulee taivas täyteen pilviä ja sitten sataa vettä. Ja sitten samaa alkaa taas alusta. Auringon pastaessa tulee kuuma, varjossa tulee taas nopeasti kylmä. Ei oo helppoo :D


Ainakin tuo myssy oli ihan liikaa, auringon paisteessa. Mutta kun se sopi niin hyvin asuun! :D
Mimi on niin ihana, kun alkanut matkimaan mun puhumisia. 
Tämän päivän lempilause Mimin suusta oli: Tiiäks mitä?

Ja hauskin ja härskein oli, kun minä lepertelin tytölle: 
Mimi on kaunis ja fiksu
Mimi vastaa: Kaunis vi*tu

Minä repesin nauramaan ja Mimi innostui siitä lisää ja jäi toistelemaan tuota lausetta :'D

Kotona innostuin vähän ompelemaan.


Näistä tuli niiiin söpöt, että melkein teki mieli pitää itsellään (eivät siis ole mimille.)
Harmi, kun ei ole vielä talvivaatteita tytölle hankittu, niin ei tiedä minkä väriä austeita pitäis  meille tehdä :)

11 kommenttia:

  1. Mä niin toivon että mulle ei käy ikinä noin! Voin vain kuvitella miltä susta on mahtanut tuntua kun kuvat lähti, ja vieläpä kaikki :/ Hoh!

    Sä oot kyllä taitava, nuo on tosi hienot! :)

    Johanna

    VastaaPoista
  2. Aivan ihanat noi ompelukset!! :) Oon pahoillani kuvien menetyksest.

    VastaaPoista
  3. Johanna: Sinä hetkenä pidättelin kyllä kyyneliä, kun kuulin, kaikkien kuvien tuhoutuneen :<
    Kiitos :)<3

    Emppu: Kiitos, tykkään kyllä itekkin noista ompeluksista ;>

    VastaaPoista
  4. Mitä mäki haluun tollaset ihanaiset asusteet meille! voitko opettaa miten noita tehdään :DDD
    harmi et kuvat meni,mul on monesti käynyt noin nuorempana ja mennyt kuvat... nyt pitää muistaa kopioida nää..koputa puuta.

    VastaaPoista
  5. Ei noita asusteita ole kovin vaikea tehdä, mutta jos paljastaisin kaikille miten niitä tehdään, kukaan ei enään pyytäisi mua tekemään niitä :DD

    VastaaPoista
  6. paljon otat tommosesta piposta?:)

    VastaaPoista
  7. Se vähän riippuu. Tosta pyysin 15€ :)

    VastaaPoista
  8. Teetkö tommosii turkoosei, siihen tietty joku poikamainen juttu:D Ku pitäis saada meijän cupcaken haalariin pipo..

    VastaaPoista
  9. Teen, jos kangaskaupasta löytyy turkoosia. Mikähän olis se poikamainen juttu sit? :D

    VastaaPoista
  10. No siinä haalarissa on ainakin se vihree sydän siinä keskellä, että jos semmonen?:o Paljon pyytäisit siitä posteineen?:)

    VastaaPoista
  11. Tarkoitat varmaan tähteä? :D Joo, eiköhän sellanen onnistu. Se olis varmaan sen 17€

    VastaaPoista