tiistai 15. toukokuuta 2012

Viinkonloppu

Viikonloppu sujui meillä varsin juhlallisissa tunnelmissa. Ensin La. meillä oli nöpön 5v synttärit ja Su. äitienpäivä<3 

T halusi tehdä synttäreille suklaakuorrutteisen kakun, minä ilmoitin heti että se jää sitten sun vastuulle. En osaa tehdä täytekakkuja, puhumattakaan jostain suklaakuorrutteesta :D Ja voi apua, mikä vääntäminen siinä kakussa olikaan, ihan kauheeta! Tosin en ole kyllä varmasti koskaan nauranut niin paljoa leipoessa. Kokoaika sattui kaikkea ja kakku näytti aivan kaamealta :D Lopultahan siihen meni 6 levyä suklaata ja siihen oli vielä pakko tehdä kermakuorrutus, että se olisi edes jotenkin siedettävän näköinen.
Maku oli kyllä hyvä (ei ihme, mikään missä on 6 levyä suklaata ei voi olla pahaa :D)
Mutta taidetaan kyllä jatkossa ulkoistaan kakkujen tekeminen :D

Ja koska olen nykyään niin laiska kuvaamaan mitään (surkea kamera), tästä upeasta kakusta ei ole kuvia :<


Äitienpäiväksi olin ostanut itselleni prinsessaleivoksia. Olen ihan hulluna noihin, pitkään kuvittelin että en tykkäisi prinsessaleivoksissa, mutta sitten yhdellä Ikean reissulla maistoin ja se olikin menoa :D
 Aurinko paistoi ja saatiin nauttia kahvit terassilla<3

Muru oli ostanut minulle ihania kukkia:


Ja Mimin kanssa olitiin yhdessä tehty kortti:


Tänään on pitkästä aikaa ollut rauhallinen ja kiirentön aamu. Paitsi Mimi päätti juhlistaa tätä kiirentöntä päivää heräämällä kuudelta! :D
Ulkona on ihanan aurinkoista, loppupäivä me  taidetaan viettää ulkoillen.



Ihanaa päivää kaikille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti