torstai 3. marraskuuta 2011

Negatiivinen on postiivinen

Huh kun päivät menevät nopeasti! Siitäkin on jo melkein viikko kun viimeksi kerkisin päivittämään blogia :o

Yksi syy pitkäksi venyneeseen "taukoon" on varmasti se, että Timo on käytännössä asunut täällä. Hän vaihtoi työpaikkaa ja täältä meidän luonta on lyhkäisempi työmatka. Eli koska mulla on ollut joka ilta täällä seuraa, en ole malttanut istua koneen äärellä niin paljoa ;)

Olen muutenkin ollut paljon paremmalla tuulella, kun tiedän  että töiten jälkeen Timo tulee tänne. Mimikin ollut super kiltti. Ilmeisesti, se että ei tarvitse katella pelkästään sitä äidin naamaa tekee hyvää myös Mimille :D Aina kun T tulee illalla töistä Mimi menee kiehnäämään sen syliin :)<3 On niin ihanaa katsella miten hyvin ne tuleekaan juttuun.


Ai niin, teinpä tässä pari päivää sitten raskaustestin.
Tulos oli negatiivinen.
Minä olin positiivinen.

Haluan kyllä lisää lapsia, mutta nyt aika ei tunnu oikealta.
Olen jo totuttanut itseni siihen ajatukseen, että vuoden päästä minä palaan töihin. Enkä jää hoitamaan lasta kotiin taas seuraavaksi kolmeksi vuodeksi.


Meillä onkin tiedossa nyt kiva viikonloppu. Mimi lähtee perjantaina mummolaan ja me mennään murun kanssa luultavasti hänen siskolleen viettämään peli-iltaa taijotain? :D La. Mennään katsomaan Kumman kaa?  esitystä ja sunnuntaina mennään lapsien kanssa katsomaan Ti- ti nalleja ;D Hassua kyllä, mutta ehkä eniten odotan tuota Ti-ti nalle esitystä. Olen niin varma, että tyttöt tulee nauttimaan esityksestä ihan mielettömästi :)

Tätä tekstiä kirjoittaessä keittiössä härää huoltomies. Meillä oli pikkusen ongelmia tuon "uuden" tiskikoneen kanssa ;D

Mimi oli ihana: "palomies koljaa" sanoi tyttö kun näki huoltomiehen ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti