perjantai 3. joulukuuta 2010

Posti tuo, posti vie

Voi miten ihanalta arki tuntuukaan, sairastelun jälkeen! Ei täällä olla ihan täysin terveitä, nyt oli nimittäin minun vuoro sairastua flunssaan. Ei mitään sen vakevampaa onneksi, vähäistä lämpöä ja nokka vuotaa. Siispä buranan voimalla jaksaa hyvin. Mimi on vieläkin vähän itkuinen, varmaan ne korvat vaivaa. Huomasinpa muuten, että kaiken kaaoksen keskellä on neidille ilmestynyt uusi hammas! Nyt on 4 alahammasta ja 2 ylhäällä. Tiedä sitten johtuiko tuo sairastelu hampaan tulosta vai sattumaltako osui samaan aikaan?

Ruoka on maistunut taas tosi huonosti Mimille. Ihan ymmärrettävää kyllä, tuskin kenellekkään ruoka maistuu kipeänä? Olen tässä tainnutkin tehdä pienen karhun palveluksen meille. Nimittäin jos tarjoamani ruoka ei kelpaa, annan jotain muuta. Saatan yhdellä ruokailu kerralla antaa jopa neljää eri ruokaa. Ei fiksua, tiedän. En vain kestä sitä jos ruoka ei mene alas, muutenkin niin laiha tyttö.Taas sitä tuntee itsensä niin hunoksi, kun ei saa lapselleen edes painoa nousemaan, kuinka vaikeeta se ruokkiminen muka voi olla? Liian vaikeeta näköjään minulle.
Nukkumisessakin oli pientä mielenosoitusta, kun siirryttiin äipän vierästä, takas omaan sänkyyn. Hirveä huuto alkoi kun vein lähellekkin omaa sänkyä, puhumattakaan siitä kun laitoin tytön oman sänkyyn! Hysteeristä huutoa kurkuntäydeltä. Huh, onneksi se kesti vain pari päivää. Nyt nukahtaa taas tyytyväisenä sänkyynsä.

Tänään käytiin postissa. Sain myytyä iiiison paketin Mimin vaatteita huuto.netissä. Mutta silti noita vielä riittää :D Olin niin kyllästynyt katsomaan tota vaatekasaa, joka pyörii, milloin missäkin nurkassa. Kaapeissa ei kertakaikkiaan ole tilaa joten lähti aika halvalla, halusin niistä vain eroon nopeasti. Samalla haettiin tilaamani joulukortit ja kalenterit.




Olin laiska, enkä jaksanut järjestää mitään  "joulu kuvauksia" Siispä valitsin vain talvisen nätin kuvan tytöstä.
Kalenterit tilasin isovanhemmille joululahjoiksi (toivottavasti ne ei lue tätä :D) ja yhden myös itselleni.

H&M:tä on muuten tulossa kaikkea ihanaa minulle ja tytölle! Sain tilattua monia juttuja, mitän olin pitkään katsellut, puoleen hintaan! Kannatti odottaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti