maanantai 1. lokakuuta 2012

KEHO

Ihana pala arkeen rantouttavan viikonlopun jälkeen? NOOOT!
Mimi tuli kipeäksi, kuumetta ja oksentelua. Ja tasapuolisuuden nimissä minäkin pääsin oksentelemaan viimeyönä.
Mutta koska me elätään niin vauhdikasta aikaa nykyään, ei me ehditä pitkään sairastella :D Tänään aamulla kaikki oli jo parempaanpäin. Meinasin kyllä saada pienen kohtauksen, kun tänään huomasin Mimillä muuteman punaisen näppylän! Lääkeri käynnin jälkeen kuitenkin selvisi, että mitään rokkoa sen ei pitäisi olla, vaan atooppista ihottumaa. Huuuuh, olin niin helpottunut. Ei nimittäin ole varaa olla poissa työssäoppimis jaksolta.

Pikku Kissa<3
Ja sitten toiseen aiheeseen! 

 Vaaka näytti tänään hyvin miellyttäviä lukemia 50kg!
Olen siis hyvin lähellä minun entisiä mittojani, eihän siihen mennytkään kun melkein 3 vuotta :D

63cm
 Noin vuosi sitten kun mittailin vyötärönympärystä se oli 70cm

Tän verran oon kaventunut!



Vieläkin saisi kiinteytettyä tätä kehoa jotenkin. Paino on tippunut, mutta sitä ihanaa löllöä löytyy edelleen. Maha se vasta murheenaihe onkin. Raskauden jäljiltä se on sellanen löllärö ja arpinen. Saakohan sitä ikinän kasaan?

2 kommenttia:

  1. Oot kyllä tosi hyvässä kunnossa kuvien perusteella, ei sinne vaaatteiden alle tarvikaan nähdä, että millanen nahka. Yleisilme on tärkein. :) Paljonko olet pitkä? Itsekin yritän (tässä herkuttelun lomassa) kaivella kadonnutta vyötäröä esiin.. Ei olekaan. :P
    Ja tuohon aiempaan postaukseen viitaten, en olisi uskonut, että olet vuosimallia -88! Ehkä oot ikäs jossain täällä sanonutkin, mutta mulla mennyt ohi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole tosi hyvässä kunnossa, mutta ihan ok kunnossa kylläkin :)
      Senverran se miltä vaatteiden alta näyttöö, kyllä vaikuttaa kun en esim. kehtaa mennä bikineissa rannalle :/
      Oon 165cm (luultavasti?)
      Hahaa, en mäkään sitä aina usko, kun peiliin katson :D Olen vähän tälläinen vauvanaama o_O
      Ikääni en ole täällä hirveästi mainostanut, sillon kun joku kysyy niin kerron. Se ei jotenkin tunne niin oleelliselta tiedolta.

      Poista